Bazen bir ürün beklenen kalitede olmayabilir. Bu durumlarda, elbette talebinizi oluşturmanıza yardımcı olacağız. Aşağıdaki adımları izleyin ve talebinizi doğru bilgilerle tamamlayarak durumunuzu hemen ele alabilmemiz için gerekli bilgileri gönderin. Lütfen talebinizi müşteri hizmetleri sayfasındaki web formu aracılığıyla iletin.
Bir ürünle nasıl talep oluşturabilirim?
Giysi, ayakkabı, mobilya ve oyuncaklar için gerekli talep bilgileri:
• Sipariş numarası
• Hatanın net fotoğrafları/videoları
• Hatanın tanımı
Bu bilgileri aldıktan sonra, durumunuzu mümkün olan en kısa sürede işleyeceğiz ve sizinle iletişime geçeceğiz.
Şikayetinizle ilgili olarak bizimle iletişime geçmeniz gerekiyorsa, lütfen şikayetinizi ilettiğiniz e-postaya yanıt verin. Ancak, tedarikçiden yanıt almanın zaman alabileceği için talep oluştururken bir takip e-postası göndermeden önce beklemenizi rica ediyoruz. Amacımız elbette durumu en kısa sürede çözmektir.
Bir uyuşmazlık durumunda, Türkiye Tüketici Hakları Kurulu’nun önerilerine uyacağız.
Bebek arabasında nasıl talep oluşturabilirim?
Defolu bir bebek arabası için gerekli bilgiler:
• Sipariş numarası
• Hatanın net fotoğrafları/videoları
• Seri numarasının fotoğrafı. Lütfen, genellikle tekerlekler üzerinde veya alışveriş sepetinin yanında bulunan tam etiketi çekin
• Hatanın tanımı
Şikayetinizle ilgili olarak bizimle iletişime geçmeniz gerekiyorsa, lütfen şikayetinizi ilettiğiniz e-postaya yanıt verin. Ancak, tedarikçiden yanıt almanın zaman alabileceği için talep oluştururken bir takip e-postası göndermeden önce beklemenizi rica ediyoruz. Amacımız elbette durumu en kısa sürede çözmektir.
Bir uyuşmazlık durumunda, Türkiye Tüketici Hakları Kurulu’nun önerilerine uyacağız.
Oto koltuğunda nasıl talep oluşturabilirim?
Defolu bir oto koltuğu için gerekli bilgiler:
• Sipariş numarası
• Hatanın net fotoğrafları/videoları
• Seri numarasının fotoğrafı. Lütfen tam etiketi çekin
• Hatanın tanımı
Şikayetinizle ilgili olarak bizimle iletişime geçmeniz gerekiyorsa, lütfen şikayetinizi ilettiğiniz e-postaya yanıt verin. Ancak, tedarikçiden yanıt almanın zaman alabileceği için talep oluştururken bir takip e-postası göndermeden önce beklemenizi rica ediyoruz. Amacımız elbette durumu en kısa sürede çözmektir.
You must be logged in to post a comment.